Son Konu

StiLL Life/Tam Çözümü

iltasyazilim

Yeni Üye
Katılım
25 Ara 2016
Mesajlar
2
Tepkime
1
Puanları
38
Yaş
35
Credits
-2
Geri Bildirim : 0 / 0 / 0
Açıklama:
Bu rehber yazıda, mümkün olduğunca kısa çözüm yazılmaya çalışıldı Sadece bulmacaların anlatılmasında, önce çözüm için gereken mantıklı şeyler, daha sonra da doğrudan çözüm yazıldı Bunun yanında hikaye ile ilgili detaylara fazla önem vermek yerine, oyunun neresinde olabileceğinizi anlamanıza yarayacak olaylar anlatıldı

Bölüm 1:
İlk demonun ardından kapıdaki polisle konuşun Ona kahve verdikten sonra içeri girin Merenlerden yukarı çıkınca sağa gidin Miller ile konuşun ve verdiği fotoğraf makinesini alın Kapıdan girip koridorun sonuna doğru gidin Claire ile konuşup mutfak dolabının üstünde bulunan çantadaki malzemeleri alın Bu aşamadan sonra delilleri toplamaya başlayabiliriz İlk önce fotoğraf makinesine filmi takın Soldaki oyuncak bebeklerin bulunduğu odaya girin Karşı kapının solundaki askılığa bakın Önce fotoğrafını çekin, sonra da cımbızla tüyleri alın Kapıdan çıkıp geldiğiniz koridorun giriş kısmına ulaşın Yerdeki kanın fotoğrafını çekip pamuklu çubukla kan örneği alın Projektörü inceleyin ve cam filtreyi takın Oda mor bir renge bürünecek Karşıdaki duvara bakın, “Luminol kullanarak duvardaki “SANCTUARY yazısını ortaya çıkarın ve fotoğrafını çekin Sağdaki ilk odaya girmeden önce projektörden filtreyi almayı unutmayın Duvarda kuru kafa resmi bulunan bu odada, yerdeki kanı inceleyin Fotoğrafını çekip örnek alın Yine projektöre filtreyi takın, kuru kafa resmini inceleyin, diğer duvara bakıp “Luminol ile yazıyı ortaya çıkarın Son olarak da “DISTURBED yazan duvarın resmini çekin, filtreyi alıp koridorun sonuna gidin ve Claire’e işinizin bittiğini söyleyin Eşyaları çantaya bırakıp tekrar konuşun, ceset hakkında detaylı bilgiler öğreniyoruz Dilerseniz, cesedi ve soldaki klozeti inceleyebilirsiniz Dışarı çıkınca bir sorunla karşılaşıyoruz ve merenler yıkılıyor Miller’la konuşabilirsiniz Sola gidince koridorun sonunda tahta çakılı bir çıkış kapısı göreceksiniz Kapıya baktıktan sonra geri dönün ve daireye girin Sağdaki boruların arasındaki demir çubuğu alın ve tahta kapıyı açın Mereni deneyince aşağı düşüyor Çöp bidonunun üstüne atlayın Arabaya binip ofisi seçin

Sağa gidip asansöre binin B1 katı garaj girişi, B2 morg ve 8 kat da ofisimiz 8’e basıp yukarı çıkın Asansörden inince koridorun sonunda sorgulama odası ve karşı duvarda kahve makinesi bulunuyor Hemen sağda ise fotoğraflar için karanlık oda var Karşıdaki oda ise çalışma alanımız Buraya girip masadaki Miller ile konuşun Sağdaki masa bize ait, karşı kapı patronun odası ve karşıda, sol tarafta ise bir takım malzemeler var Kendi masanıza gelin, telesekreterdeki mesajı okuyunca patronumuz Todd olduğunu görüyoruz Klavyenin yanındaki kartı ve masadaki hediyeyi alın Dosyalarda cinayetlere ait bilgiler bulunuyor Odadan çıkınca karşı kapıdaki kutuya fotoğraf makinesini bırakın Asansöre bastığımızda memur Tate karşımıza çıkacak B2’ye basıp morga inin Karşıdaki kapıyı açmaya çalıştığımızda şifremizin geçersiz olduğunu görüyoruz Envanterimizden güvenlik kartı ile ilgili bilgiyi okuduğumuzda şifrelerin artık geçersiz olduğunu görüyoruz Güvenlik kartımızın arka kısmını inceleyince “NO: VODKA etiketini göreceksiniz Yani numara “vodka harflerinde gizli Makinedeki tuşlar üzerinde harfleri takip ettiğimizde “86352 rakamları ortaya çıkıyor Kartı geçirin, şifreyi girip kapıyı açın Claire ile konuşup cinayetin canlandırma görüntülerini izleyin Cesedin yanındaki dosyaları alıp bir kontrol edin Kapıdan çıkarken Victoria’nın babası arayacak Ofise çıkın, telefonla konuşan Miller’ın masasına dosyayı bıraktıktan sonra arabanıza binip “Pat’s Homea gidin

Victoria babası ile hediye alışverişinde bulunduktan sonra, laf eski günlerden açılacak Victoria da büyük babası ile ilgili hatıraları incelemek için babasından izin alacak Sağa gidip askılıktan şemsiyeyi alın ve merenlerden üst kata çıkın Sağdaki odaya girip etrafı inceleyin, burası Victoria’nın odası Çatı katına çıkmaya çalışın ve şemsiyeyi kullanıp üst kata ulaşın Soldaki lambayı yakıp karşıdaki sandığa bakın Buradaki taşları dizeceğimiz sırayı kolyeye bakarak buluyoruz Solda ve sağda iki karo, ortada da kalp olmalı Şifreyi çözmek için biraz uğraştığımızda silindirlerin birbirini hareket ettirdiğini görüyoruz ve işimiz biraz zorlaşıyor Soldan sağa doğru sıraladığımızda, 3 şekli 2 kere, 5 şekli 3 kere çevirin Yanlardaki ikişer karoyu tamamladık Şimdi sırasıyla 2, 4 ve 3 şekli 3’er kere çevirip düğmeye basın Sandık açıldığında büyükbaba Gustav’ın hikayesini oynamaya başlıyoruz

Bölüm 2:
Bölümün başında Skalnic’ten gerekli bilgileri öğrenin ve ilerleyip Kazimir ile konuşun Az ileride Gustav’ın sevgilisi Ida var; konuşunca Milena ile tanışacağız Konuşma bitince yukarı çıkıp tekrar Ida ile konuşun, sağ taraftan haritaya ulaşın “Old Chapele gidin Giderken bir konuşmaya tanık olacağız ve haritada “Lingerie açılacak “Old Chapele gidip içeri girdiğinizde cesetlerle karşılaşıyoruz Etrafı inceleyip kulakları ağır işiten Corona ile konuşun Masadaki cesedi inceleyebilirsiniz Kitaplığa bakın, rafta duran ve üstünde numaralar yazan kartı alın Saatin üstündeki rakamları dikkatli inceleyin İlerleyip haç işareti bulunan kürsü gibi yere ulaştığımızda, bir başka bulmaca ile karşılaşıyoruz Altta bulunan, üstünde semboller olan taşları üste, elimizdeki karttaki numaraya göre (74821536) yerleştireceğiz Daha önce baktığımız saatte dikkat ettiyseniz, rakamların biraz değiştirildiğini veya tersten yazıldığını fark etmişsinizdir 1, 2 ve 3 rakamlarının bariz bir şekilde tersten yazıldığı görünüyor Artı şeklindeki işaret 4’ü, 15 gibi yazılmış işaret 5’i, saatteki 6 rakamına karşılık gelen işaret yine 6’yı, kesik kareye benzeyen işaret 7’yi ve son olarak da yatay duran ve 8’e benzer işaret de 8’i ifade ediyor Yani bulmaca ile ilk karşılaştığınızda, alttaki taşların dizilişi 36185742 şeklinde oluyor Karttaki numaraya göre taşları gerekli yerlere koyup kola basın Kasa açılınca parktaki cinayetin fotoğrafı ve Corona’nın raporlarına ulaşıyoruz Çıkarken Gustav dayak yiyecek Parka gidince Apolina ile konuşun, içeri girince de başı dönecek Burada kasadan aldığımız fotoğrafı kullanıp şimdiki hali ile karşılaştıracağız Sağ alttaki ikona tıklarsanız arada geçiş yapabilirsiniz Resim ile gerçek arasındaki iki farktan biri, ortadaki ceset ve çeşmenin sağ altında kırılmış taş olacak Resimde iken bu bölgeye tıkladığınızda taşa yazılmış bir yazı göreceksiniz Yazıyı okuyun ve heykele tıklayıp yüzüğü almaya çalışın Yüzüğü kargaya kaptırdığımızı anlatan demoyu seyredin, kapıyı kırıp içerideki adamla konuşun Neyse ki yüzüğü geri alabildik

Dışarı çıkınca Ida koşarak gelecek Konuşma bitince haritadan “Junkyarda gidin İleride, kapıda bekleyen adam yüzünden geçemiyoruz “Lingerieye gidip kapıya tıklayın Adamla konuşup derdini öğrenin “Police Stationa gidin Panodan gazeteyi alın, masadaki kitabı inceleyin ve Kazimir ile konuşun Bizden madalyasını getirmemizi isteyecek “Parka gidin, Milena ve Apolina ile konuşun, madalyayı alıp “Police Stationa dönün Kazimir’e madalyayı verip hapisteki iri yarı adamın bırakılmasını sağlayın Buradan çıkınca doğru “Lingerieye gidip patronla konuşun ve verdiği maymuncuğu alın Artık “Junkyarddan geçebiliriz Hurdalığa girince köpekle başımız derde giriyor Kontrol odasına girip etrafını inceleyin Aletler çalışmıyor Duvardaki şemayı aklınızda tutun Arka tarafa dolaşıp makası alın Parmaklıklardan bakınca aradığımız kadının vagonlarda olabileceğini düşünüyoruz Arka tarafta odanın köşesinde küçük bir pano göreceksiniz Kolları içerideki şemada gördüğümüz haline getirmemiz gerekiyor Yani yukarıda 1, 2, 3 ve aşağıda 4, 5, 6 yapacağız Önce 6’yı aşağı indirip 2’yi yukarı çıkartın 6’yı ortaya getirip 1’i yukarı çıkarın, 3’ü de yukarı çıkarıp 6’yı indirin 3’ü ortaya getirip 1 ve 4’ü aşağı indirin 3 yukarı, 4 ortaya ve 1 yukarı yapın 5’i yukarı çıkarıp önce 4’ü ve 5’i yerlerine yerleştirin Aynı şekilde 1’i ortaya 3’ü aşağı getirip kolları yerlerine oturtun Odaya girip makineye tıklayın Burada amacımız vagona ulaşmak; ama önce zincirle bağlanmış kutuları çözmemiz gerekiyor, çünkü vinç bu kutuları kaldıramıyor Önce iki kutuyu sağ tarafa bağlı kutuların önüne doğru getirin Bağlı kutulara gidip makasla zincirleri kesin ve tekrar makinede kutulardan vagona doğru köprü oluşturun Vagona girdiğimizde bölüm bitecek
 
Üst Alt