B bilgiliadam Yeni Üye Katılım 16 Ağu 2017 Mesajlar 1,516,397 Tepkime 42 Puanları 48 Credits -46,831 Geri Bildirim : 0 / 0 / 0 6 Ara 2023 #1 Kısa Almanca Aşk Mesajları Almanca Aşk sozleri ve anlamları Was mache ich ohne dich Ben Sensiz Ne Yaparım? İch lebe fur dich Senin İcin Yaşıyorum İch bin in dich ferliebt Sana Aşığım Ohne dich kann ich niemals leben Sensiz Asla Yaşayamam Jel bent anders dan iedereen Herkesten Farklısın İk blijf van je houden tot me dood Seni Seviyorum Olumune Kadar İch wurd fur dich sogar sterben Senin icin olmeye bile razıyım İch werde dich immer lieben Seni hep seveceğim Ohne dich sind die tage ser schwer Sensiz bir gun bile cok zor geciyor Fur dich werde ich alles tuhen Senin icin her şeyi yapmaya razıyım Du bist sehr suss Sen Cok Tatlısın Ohne dıch tut es weh Sensizlik Acı Veriyor Ohne dich sterbe ich Sensiz Olurum İch hasse dich Senden Nefret Ediyorum Du bist mein schatz Sen benim aşkımsın İch vermisse dich Seni ozluyorum
Kısa Almanca Aşk Mesajları Almanca Aşk sozleri ve anlamları Was mache ich ohne dich Ben Sensiz Ne Yaparım? İch lebe fur dich Senin İcin Yaşıyorum İch bin in dich ferliebt Sana Aşığım Ohne dich kann ich niemals leben Sensiz Asla Yaşayamam Jel bent anders dan iedereen Herkesten Farklısın İk blijf van je houden tot me dood Seni Seviyorum Olumune Kadar İch wurd fur dich sogar sterben Senin icin olmeye bile razıyım İch werde dich immer lieben Seni hep seveceğim Ohne dich sind die tage ser schwer Sensiz bir gun bile cok zor geciyor Fur dich werde ich alles tuhen Senin icin her şeyi yapmaya razıyım Du bist sehr suss Sen Cok Tatlısın Ohne dıch tut es weh Sensizlik Acı Veriyor Ohne dich sterbe ich Sensiz Olurum İch hasse dich Senden Nefret Ediyorum Du bist mein schatz Sen benim aşkımsın İch vermisse dich Seni ozluyorum