B bilgiliadam Yeni Üye Katılım 16 Ağu 2017 Mesajlar 1,516,397 Tepkime 42 Puanları 48 Credits -46,831 Geri Bildirim : 0 / 0 / 0 4 Ağu 2023 #1 2019 Almanca Aşk Sozleri ve Anlamları Almanca Aşk Sozleri ve Anlamları Du bist mein schatz Sen benim aşkımsın letztes Wort ich Liebe Dich Son sozu Seni Seviyorumdu ich vermisse dich Seni ozluyorum Du bist sehr suss Sen Cok Tatlısın Nur wer die Sehnsucht kennt, weiß was ich leide ozlemi ceken ne demek olduğunu bilir Ohne dich tut es weh Sensizlik Acı Veriyor Auf diser welt ist eine luge Bu hayatta her şey yalan Ohne dich sterbe ich Sensiz Olurum Mine ich liebe dich viel Sensiz yaşamak olum geliyor bana Was mache ich ohne dich Ben Sensiz Ne Yaparım Das Leben ist so kurz, dass man es wirklich geniessen soll Hayat cok kısa, gercekten zevk almalı
2019 Almanca Aşk Sozleri ve Anlamları Almanca Aşk Sozleri ve Anlamları Du bist mein schatz Sen benim aşkımsın letztes Wort ich Liebe Dich Son sozu Seni Seviyorumdu ich vermisse dich Seni ozluyorum Du bist sehr suss Sen Cok Tatlısın Nur wer die Sehnsucht kennt, weiß was ich leide ozlemi ceken ne demek olduğunu bilir Ohne dich tut es weh Sensizlik Acı Veriyor Auf diser welt ist eine luge Bu hayatta her şey yalan Ohne dich sterbe ich Sensiz Olurum Mine ich liebe dich viel Sensiz yaşamak olum geliyor bana Was mache ich ohne dich Ben Sensiz Ne Yaparım Das Leben ist so kurz, dass man es wirklich geniessen soll Hayat cok kısa, gercekten zevk almalı