Son Konu

Alpha Protocol

bilgiliadam

Yeni Üye
Katılım
16 Ağu 2017
Mesajlar
1,516,397
Tepkime
42
Puanları
48
Credits
-46,831
Geri Bildirim : 0 / 0 / 0
imagesalphaprotocol5b096a2714536


imagesalphaprotocol5b096a28214e2

imagesalphaprotocol5b096a2938b9f
Alpha Protocol

James Bond, Jack Bauer ve Jason Bourne Ucu de gizli ajan, ucu de tehlikeli işler peşinde, ucu de başarılı Tum gizli ajanların isim ve soy isimleri J ve B ile mi başlıyor diye merak edebilirsiniz, ama bu ucluye rakip yeni bir ajan daha geliyor Daha once Star Wars: Knights of the Old Republic ve Neverwinter Nights gibi oyunlardan tanıdığımız Obsidian Entertainment'in yapımcı koltuğunda yer aldığı Alpha Protocol, TPS bakış acısına sahip, RPG unsurlarıyla suslenmiş bir aksiyon oyunu



Yapımda Michael Thornton isminde bir CIA ajanını yonetmekle yukumluyuz Kimi zaman cok uzun, kimi zaman ise halledilmesi kısa olacak gorevlerde yer aldığımız sure boyunca, asla tek bir seceneğe bağlı olmayacağız Dolaysıyla cizgisel bir oynanışın yer almadığını soyleyebiliriz Hikaye, Amerika'ya ait bir ucağın, yuksek teknoloji urunu bir silahla vurulmasının ardından başlıyor

Alpha Protocol, gorevler esnasında size birkac farklı secenek sunan ve istediğinize gore hareket etmenize imkan tanıyan bir yapım New York, Taipei, Roma, Moskova ve Suudi Arabistan gibi dunyanın farklı noktalarında yer alacağımız macerada belirleyeceğimiz yollar haricinde yaptığımız diyalog secenekleri de onemli Oyunda Neverwinter Nights'ta yer alan diyalog ağacının bir benzeri yer alıyor Bahsettiğim farklı yonler, sadece yol olarak değil, hikaye akışı olarak da karşımıza cıkacak Etkileşime gireceğimiz karakterlere karşı nasıl bir tavır sergilersek, buna endeksli olarak hikayenin ilerleyişinde de değişiklikler meydana gelecek (Double Agent'taki tercih sistemi gibi olabilir)

Karakterimizden biraz bahsedecek olursak Michael, ozellikleri geliştirilebilir biri Sadece goruntusunu değiştiremiyor olacağız, geri kalan one cıkan coğu ozellik geliştirilebilir olacak Bu konuda oyuncular, karakteri uzerinde istediği geliştirmeyi yapabilecek, bir nevi onu bazı yonler bakımından uzmanlaştırabilecek Gizlenmek, dovuşmek, silah kullanımı, elektronik, tuzak kurma, etkili konuşabilmek gibi ozellikler bunlardan bazıları Orneğin dovuştukce yeni hareket ve manevralar oğrenirken, silah kullandıkca hasar verebileceğimiz en etkili noktaları git gide daha iyi kavrayabileceğiz

Gelelim kullanabileceğimiz silahların ozelliklerine Otomatik tufeklerden, suikast silahlarına kadar geniş bir envantere sahibiz, fakat kullandığımız silahlar hep aynı ozelliklerde kalacak diye bir kaide yok

Obsidian tarafından yapılan Alpha Protocol, bircok oyunda kullanılan Unreal 3 grafik motoruyla geliştiriliyor
Yapımcılar tarafından, Gercekcilik, Alpha Protocol icin onemlidir deniyor Gelişmiş silahlar, bunlara eklenebilir yeni ozellikler, aracgerecler ve dahası karakterimizi doğa ustu guclere sahip bir insan haline getirmiyor Teknolojik imkanları en iyi şekilde değerlendirmek ve buna uygun şekilde elde edilecek tecrubeler doğrultusunda başarılı olabilmek diyebiliriz Cunku Michael Thornton, oyunun başında tecrubesiz bir ajan ve oyuncular, yapımda gorev yaptıkca Michael'a tecrube kazandıracak

Alpha Protocol, gorsel guc olarak Unreal Engine 3 kullanıyor Yapımcılar ozellikle bu motoru, cok guclu olduğu icin tercih etmişler Oyunun hazırlandığı uc farklı platform PC, PS3 ve X360'da sorunsuz calışabiliyor Şu an bolum tasarımları tamamlanan yapım icin calışmalar suruyor ve un ilk ceyreğinde raflarda olması bekleniyor
 
Üst Alt