Son Konu

Battlefield 2042 DLSS, Reflex ve Işın İzlemeyle; GTA: The Trilogy DLSS ile Piyasaya Çıkıyor

bilgisayarci

Yeni Üye
Katılım
9 Ocak 2022
Mesajlar
152,563
Tepkime
0
Puanları
36
Yaş
96
Credits
0
Geri Bildirim : 0 / 0 / 0
GTA-The-Trilogy-The-Definitive-Edition-NVIDIA-DLSS-Guncellemesiyle-Gelecek-ana-gorsel.jpg

Battlefield 2042 için erken erişim yarın başlıyor. Yeni çok oyunculu birinci şahıs nişancı çıktığı ilk günden itibaren NVIDIA DLSS, ışın izlemeli çevresel perdeleme ve NVIDIA Reflex’i destekliyor. DLSS, 4K’da 2 kat performans artışı sağlıyor ve NVIDIA Reflex ile sistem gecikmesi %28’e kadar azalıyor.

Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition, %85’e Varan DLSS Performans Artışı Sağlıyor


Bugün Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition piyasaya sürüldü. Oyuncular, GeForce RTX grafik kartı, masaüstü veya dizüstü bilgisayarı varsa, NVIDIA DLSS’nin performansı %85’e kadar hızlandırmasını deneyimleyebilecek.

Bright Memory: Infinite, 2,5 Kata Kadar DLSS Performans Artışı Sağlıyor

Bright Memory, yalnız bir oyun geliştiricisinin Unreal Engine 4’ün araçlarını kullanarak nasıl gösterişli, yüksek kaliteli bir oyun yapabileceğini gösteren, kısa bir aksiyon oyunu. Bugün ise oyunun merakla beklenen devamı Bright Memory: Infinite çıkıyor. PC’de aksiyon oyunu, ışın izlemeli gölgeler, yansımalar, kostikler ve küresel aydınlatmanın yanı sıra performansı hızlandıran NVIDIA DLSS ile geliştirildi ve NVIDIA Reflex ile sistem gecikmesi %49’a kadar azaltıldı.

Bright-Memory-Infinite-DLSS-Performans-1.jpg


Göz kamaştırıcı görselleri maksimuma çıkarılmış ve her ışın izleme efekti etkinleştirilmiş olan NVIDIA DLSS, Bright Memory: Infinite’in performansını 2,5 kata kadar hızlandırıyor.
 
Üst Alt