morfeus
Yeni Üye
Efsanevi sürüm 14 Mayıs'ta yayınladığında, Mass Effect serisi her zamankinden daha düzgün bir halde görünecek. BioWare bugün, Mass Effect Legendary Edition'a gelen, otuz binin üzerinde yine işlenmiş doku, yeni çevresel parçacık efektleri ve üç oyun boyunca geliştirilmiş sinematikler dahil olmak üzere birçok grafik geliştirmeyi kullanıcılar ile paylaştı.
Haberler direkt Mass Effect Legendary Edition geliştirme grubu tarafından yayınlandı ve yepyeni oyunların grafiklerini gelecek sürümdeki gelişmiş görsellerle karşılaştıran uzun bir blog yazısı paylaştı. Gönderi de güzelleştirmelerle alakalı birçok değerli ayrıntı yer alıyor.
- Her bir doku uygunlaştırıldı.
- Üçlemede kişisel olarak geliştirilmiş karakter kıyafetleri.
- Geliştirilmiş cilt, saç ve göz gölgelendiricileri.
- Yatay mercek parlamaları dahil yeni çevresel parçacık efektleri.
- Netlik için GUI geliştirmeleri.
- Mümkün olduğunda, orta sahneler 4K olarak tekrar oluşturuldu
- Çorak alanları yahut düşük çözünürlüklü dokuları güzelleştirmek için çeşitli çevresel varlıklar tekrar çalışıldı.
- "Karakterlerin daha dengeli ve hoş bir biçimde aydınlatılmasını sağlamak" için doğal sıçrama aydınlatması eklendi.
- Yükseltilmiş gölgeler.
- Ekran alanı ortam kapatma, kenar yumuşatma ve bokeh alan derinliği üzere düzgünleştirilmiş süreç sonrası efektler.
Mass Effect Legendary Edition yalnızca yepyeni üçlemeden farklı görünmeyecek, birebir vakitte farklı oyun mekaniklerine ve oyun formlarına sahip olacak. Bu ayın başlarında BioWare, hayranlara özgün oyuna gelcek büyük oynanış değişikliklerini paylaşmıştı. Bu, Shepard'ın artık çatışma dışındayken koşabileceği, yakın dövüş ataklarının haritalandığı manasına geliyor ve ayrıyeten silah doğruluğu ve kullanımı uygunlaştırıldı.
Mass Effect Legendary Edition önümüzdeki ay 14 Mayıs'ta piyasaya sürülecek.