Süreklilik baştan başa ödül avcısı IG88, Prens Xior ve Amiral Thrawn gibi daha önceki Star Wars oyunlarından ve kitaplarından tanıdığımız karakterlerle de karşılaşıyoruz Yan bu oyunla birlikte tanıdığımız Silri ve Tyber Zann'ın sağ kolu Urai Fenn gibi yeni karakterler de var Ilk Önce Tyber Zann almak üzere hepsi de Star Wars evreni içerisine oldukça iyi bir şekilde yedirilmişler ve hepsinin de farklı bir yaşam hikayesi var Benim Star Wars'da en çok sevdiğim özelliklerin başında da bu kazanç İster yeni yaratılan bir kişilik olsun, ister eski bir şahsiyet olsun evrenin içerisine pek yedirilir ama sanki insana önceden beri tanıyormuşsunuz izlenimini yaratır Neyse oyuna dönecek olursak, birbirinden hoş görevler taşıyan bu oyunun bana tarafından en büyük eksisi senaryonun oynanış süresi oldu Tabiri yerindeyse oyuna başladığım gün oyunu bitirmem bir oldu Senaryo takriben 10 saat gibi kısa bir vakit içerisinde bitiyor ve tadı damağınızda kalıyor Keza hikayenin sonu o kadar açık noktalar bırakarak bitiyor oysa ikinci bir genişleme paketinin yolda olduğunu tahmin etmek hiç de zor yok Emrindeki buna diyecek birşey değil bütün Star Wars hayranları gibi ikinci bir genişleme çıksa da zaten alacağız ama gerçi oyun biraz daha uzun olsaydı demeden edemiyor insan
Şunu rahatlıkla söyleyebilirim oysa Konsorsiyum oyundaki en kuvvetli halk müziği olmuş Birimleri aralarında The Phantom Menace filmde gördüğümüz Droideka'lar (oyunda en sevdiğim bölüm oldu, keza fazla güçlüler keza de oldukça hızlılar) , Return of the Jedi ve Jedi Knights serisinden tanıyacağınız Rancor'lar ve uzak bomba atan Ewok Handler'lar var Uzay birimlerine geçecek olursam, Konsorsiyum burada da epeyce zinde birliklere sahip, hatta sıkı durun, birimler arasında 11 tane Star Destroyer büyüklüğünde filmlerden görüp hayran kaldığınız Super Star Destroyer da bulunuyor Bu gemiyi eğer yapabilirseniz kazanmamanız için hiçbir neden kalmıyor, şunu rahatlıkla söylebilirim ama bu gemi oyun ekranının yarısını kaplıyor Skirmish modunda eğer Konsorsiyum'a aleyhinde oynuyorsanız vay halinize, doğrusu de insanı oldukça zorluyorlar
Genişleme paketi ile eski ırklara da çoğu yeni bölüm ve nitelik eklenmiş Örnek belirlemek gerekirse, bundan böyle tüm ırklar yörüngesel bombalama yapabiliyorlar, bu bombalama bana C&C oyunlarındaki süper silahları hatırlattı Asiler'de ise BWing, Luke Skywalker ve Yoda gibi yeni birimler bulunuyor Evet, Yoda da bulunuyor oyunda, savaşmasını ise çok hoş bir şekilde yapmışlar İmparatorluğa ise TIE Interceptor'lar ve Dark Trooper'lar ekleniyor Keza yer savaşlarında sığınak yapıp içine askerlerimizi yerleştirebiliyoruz Oyuna yapabileceğimiz özel taşıma araçları da eklenmiş, bu araçları istersek yürüyen sığınaklar, istersek de yürüyen bir savunma arabulucu haline getirebiliyoruz En fazla hoşuma giden özellik ise kahramanlarımızın özel güçleri artık otomatiğe alınabiliyor, bu nedenle savaşırken diğer taraftan onların özel güçleri ile uğraşmak zorunda kalmıyoruz Irklar arası denge ise pakette oldukça iyi sağlanmış (Yan ben gerçi oyunun 11 yamasını kurmanızı güçlü olarak öğüt ediyorum), bu da yer savaşlarını oldukça eğlenceli bir ülkü getiriyor Ilk oyunda bir BEYGIRST banal piyadeleri dört veya beş vuruştan daha sonra anca öldürürdü, derhal ise bir, bilemediniz iki vuruştan sonra öldürüyor Hem yer haritalarının daha özenli ve doymuş bir şekilde hazırlanması da oyunun artılarından Uzay savaşları ise öyle ya da böyle birincil oyunla aynı, zaten birincil oyunun uzay savaşları oldukça iyi ve eğlenceli, eklenen birimlerle daha da farklılık sağlanmış Tüm bunları Galaktik Program Metni'da görebiliyorsunuz Oyunun 3 ırkından birisini seçip teker teker gezegenleri ele geçirmeye başlıyorsunuz, oyunda 3 ırkın olması da Galaktik Devamlılık'yu oldukça cazibeli bir ülkü getiriyor Galaktik Süreklilik birincil oyunun başlıca senaryosunu oynamaktan fazla daha eğlenceli olmuş *