B bilgiliadam Yeni Üye Katılım 16 Ağu 2017 Mesajlar 1,516,397 Tepkime 42 Puanları 48 Credits -46,831 Geri Bildirim : 0 / 0 / 0 30 Kas 2023 #1 gitarla calınan kolay parca ve notaları KAVAK YELLERİ Beni Al dosidosidosidosidoredosidosol dosidosidosidosidoredosido Mifasolfamifare Remifamiremido Doremiredorela Ladosilasido Saman yolunun notaları: Fasolfamifamifaremiremido Doredosila Fasolfamiredomi Remiredosi Mifaredosidola Arkadaşım eşek re re la la si si la sol sol si si la sol sol si si la sol fa mi mi fa mi re re mi fa mi re re mi fa mi re re mi fa re do re Senin O Gozlerin Var ya sidodosisilalalasidosisi lasisilalasolsolsollasilala sollalasolsolfafasolfamifa lasisilalasolsolsollasilala sollalasolsolfafafasollasol sol fafafasollasolsolfami Fabrika Kızı lalalasidosila solsolsollasilasol fafaFasollalasolfa mimimimimiremiremi resimdeki gozyaşları ince)mimila(diyez)solfamifamifami (ince)reresolfamiremiremire (ince)dodofaredoredoredore (ince)sidoresolfami Al Yazmalım miredo#resisisolsilalafa#solfasollafami 2 fa#sollasolsilalafasolfasollafamiresolfasollafamimi 2 silala fasollasolsilalafasolfasollafami do#redo#mireredosiredododoresiladosisisilasolsilala Hekimoğlu Mi fa fa fa fa mi mi re mi re do re do mi re mi do re si do sol do do do do re do re mi do mi fa sol sol sol sol la fa sol mi fa sol Mi fa fa fa fa mi mi re mi re do re do mi re mi do re si do 2 ay yuzlum dododoremimifamireredo sisisidoreremiredore rereremifafasolfamimimire mimimimi mimiremiremi dodosidosiblasilasolla
gitarla calınan kolay parca ve notaları KAVAK YELLERİ Beni Al dosidosidosidosidoredosidosol dosidosidosidosidoredosido Mifasolfamifare Remifamiremido Doremiredorela Ladosilasido Saman yolunun notaları: Fasolfamifamifaremiremido Doredosila Fasolfamiredomi Remiredosi Mifaredosidola Arkadaşım eşek re re la la si si la sol sol si si la sol sol si si la sol fa mi mi fa mi re re mi fa mi re re mi fa mi re re mi fa re do re Senin O Gozlerin Var ya sidodosisilalalasidosisi lasisilalasolsolsollasilala sollalasolsolfafasolfamifa lasisilalasolsolsollasilala sollalasolsolfafafasollasol sol fafafasollasolsolfami Fabrika Kızı lalalasidosila solsolsollasilasol fafaFasollalasolfa mimimimimiremiremi resimdeki gozyaşları ince)mimila(diyez)solfamifamifami (ince)reresolfamiremiremire (ince)dodofaredoredoredore (ince)sidoresolfami Al Yazmalım miredo#resisisolsilalafa#solfasollafami 2 fa#sollasolsilalafasolfasollafamiresolfasollafamimi 2 silala fasollasolsilalafasolfasollafami do#redo#mireredosiredododoresiladosisisilasolsilala Hekimoğlu Mi fa fa fa fa mi mi re mi re do re do mi re mi do re si do sol do do do do re do re mi do mi fa sol sol sol sol la fa sol mi fa sol Mi fa fa fa fa mi mi re mi re do re do mi re mi do re si do 2 ay yuzlum dododoremimifamireredo sisisidoreremiredore rereremifafasolfamimimire mimimimi mimiremiremi dodosidosiblasilasolla