Son Konu

"God of War", NVIDIA DLSS ve NVIDIA Reflex Desteğiyle Geldi

elektronikci

Yeni Üye
Katılım
9 Ocak 2022
Mesajlar
153,387
Tepkime
0
Puanları
36
Yaş
35
Credits
0
Geri Bildirim : 0 / 0 / 0
god-of-war-nvidia-dlss-ve-nvidia-reflex-destegiyle-geldi.jpg

NVIDIA'nın yeni GeForce Game Ready Şoförü, tüm zamanların en düzgün aksiyon oyunlarından biri olarak kabul edilen God of War'ın birinci gün optimizasyonlarını ve sadece GeForce RTX oyuncularının erişebileceği NVIDIA DLSS ve NVIDIA Reflex dayanağını içeriyor. 

NVIDIA Game Ready Şoförü, ekseriyetle GeForce kullanıcıları için yeni özellikler eklemek için güncelleniyor. Yeni Game Ready Şoförü ile yapay zeka takviyeli Dinamik Muhteşem Çözünürlük için bir geliştirme olan NVIDIA DLDSR ve en sevilen klasik oyunların manzara kalitesini geliştirmek için birkaç yeni Freestyle filtreleri ekleniyor.

NVIDIA DLSS ve Reflex, PC'de Keskin bir God of War Tecrübesi Sunuyor 


God of War, NVIDIA DLSS ve NVIDIA Reflex üzere NVIDIA RTX teknolojileriyle birlikte piyasaya sürülüyor.

NVIDIA DLSS ile God of War Performansında %45'e Kadar Artış

Yapay zeka sürece teknolojisi ve sadece GeForce RTX GPU'larda bulunan özel tensör çekirdekleri ile desteklenen DLSS, doğal çözünürlük kalitesinde imaj ile birlikte çarpıcı grafik detaylarını korurken, God of War'da kare suratlarını artırıyor. 

DLSS etkinleştirildiğinde, performans 4K'da %45'e kadar artırılarak oyuncuların inanılmaz grafikler, daha yüksek kare suratları ve harika imaj kalitesiyle God of War oynamasına imkan tanıyor.

God of War, NVIDIA Reflex ile %22 Daha Duyarlı 

Hassas oyunlar daha sürükleyicidir ve oyuncuların komutlarının daha hassas olarak iletilmelerini sağlar. God of War'ın hareket suratı ve süper komboları, oyuncular için oyunun en güçlü kısımlarının üstesinden gelmek için büyük kıymet taşıyor. Bir PC'nin sistem gecikmesi seviyesi yüksekse, oyun yavaşlar ve denetimler geç cevap verir. Komboları birbiri gerisine yapmak daha zordur, yana kaçmalar gerçek vakitte yapılamaz ve böylelikle oyun tecrübesi kötüleşir. 

NVIDIA Reflex, GeForce 900 Serisi ve daha yeni GPU'lar için, sistem gecikmesini süratli ve kolay bir biçimde %22'ye varan oranlarda azaltarak oyunu daha süratli ve daha hassas hale getiriyor. 

DLDSR - IQ'yu Yükseltmek için Yedek GPU Döngülerinizi Kullanın 

GPU'ya yüklenmeyen oyunları deneyimleyen oyuncular Prey, Starcraft 2, Diablo III üzere klasik oyunlarda özgün oyunun grafik düzeyini artırmak için DLDSR'nin yedek GPU döngülerini kullanmasını sağlayabilir. DLDSR, oyuncuların en sevdikleri oyunlardaki görselleri, performansı daha az etkileyerek iyileştirebildiğinden bilhassa GPU kullanımı düşük olan 1080p yahut 1440p monitörlerdeki kullanıcılar için yararlı hale geliyor.

DLDSR, örtüşme ve doku detayı ortasında ayrım yapmak için çizgileri ve kenarları tanımak üzere eğitilmiş tensör çekirdek hızlandırmalı yapay zeka ağı kullanarak DSR'yi geliştiriyor. Bu yapay zeka tabanlı yaklaşımın gelişmiş doğruluğu sayesinde DLDSR, DL (derin öğrenme) olmayan üstün örneklemeye nazaran daha az pikselin oluşumunu sağlarken imaj kalitesini uygunlaştırma imkanı sunuyor.

Örneğin, 2,25x faktörüne ayarlanan DLDSR, DSR'nin 4x'e ayarlandığındaki üzere gelişmiş netlik ve zamansal kararlılık üzere görsel olarak emsal sonuçlar sağlar fakat daha yüksek bir FPS'ye ulaşır. NVIDIA Denetim Paneli'nden ulaşılabilen DLDSR birden fazla oyunda çalışır. 

Yeni FreeStyle Filtreleri 

En yeni Game Ready Şoförü ayrıyeten uygulamanın ayarlar menüsünde, GeForce Experience'ın oyun içi yerleşimi etkinleştirildiğinde oyun sırasında Alt+F3 tuşlarına basarak erişilebilen üç yeni gelişmiş FreeStyle filtresi (SSRTGI, SSAO ve Dynamic DOF) sunuyor. 
  • Yaygın olarak "Işın İzleme Tekrar Gölgelendirme Filtresi" olarak bilinen SSRTGI (Ekran Alanı Işın İzlemeli Küresel Aydınlatma), daha fazla derinlik ve gerçekçilik duygusu yaratmak için en sevilen oyunların aydınlatmasını ve gölgelerini güzelleştirir.
  • SSAO (Ekran Alanı Çevresel Perdeleme), bilhassa loş ışıklı/iç yer ortamlarında, 3B objelerin kesişme noktalarının yakınındaki gölgeleri belirginleştirir. 
  • Dinamik DOF (Alan Derinliği), oyunlara daha sinematik bir tansiyon hissi vererek sahne içindeki objelerin yakınlığına dayalı olarak bokeh üslubu bulanıklık uygular.
Ölçekleyici Teknolojilerinin Karşılaştırması 

GPU üreticilerinin mevcut tüm ölçekleyicileri, gayelerine ulaşmak için farklı teknikler kullanıyor. Bu yüzden sırf pazarlama etiketlerini "ultra kaliteli" yahut "kaliteli" üzere kıyaslamak, elma ile elmayı karşılaştırmak üzere olmayacaktır ve değerli ölçüde farklı manzara kalitesi düzeyleri sunacaktır. Bir tekniğin "ultra kaliteli" modu, diğer bir tekniğin "kaliteli" moduna emsal manzara kalitesi sağlayabilir. Bu nedenle, farklı ölçekleme tekniklerini kıyaslamak ve karşılaştırılabilir IQ'yu bulmak için her vakit manzara kalitesi modlarına bakılmalı ve akabinde performansı ölçülmelidir. NVIDIA, bu "Iso-kalite karşılaştırması"nı kolaylaştırmak için  ICAT adlı bir araç sağlıyor.




 
Üst Alt