Son Konu

Metin2 Kara Büyü Sura Klavuz

iltasyazilim

Yeni Üye
Katılım
25 Ara 2016
Mesajlar
2
Tepkime
1
Puanları
38
Yaş
35
Credits
-2
Geri Bildirim : 0 / 0 / 0
Daha önce size sihirsel silahla ilgili bir veri vermiştim şimdide kara sihir ile bir veri vereceğim eğer aklınızda kara sihir ile sorular varsa burayı okumanızı nasihat ederim


Statlar:
Dedigimiz gibi Kara Sihir'nün en önemli stat'i int (zeka) dir Bu yüzden olası oldugu değin hizli bir sekilde int'i 90'a getirmeliyiz Bunun icin bence en dogru yol 3 int 1 vit seklindedir Lakin sizi kasacak arkadaslariniz ya da bir loncaniz varsa, itemlariniz da varsa full int gidebilirsiniz En fena olasılık 2 int 1 vit gitmelisiniz Secim yan fakat size kaliyor burada fakat nasihat ettigim sekil 3 int 1 vit'dir

Int 90 olduktan sonradan full vit gidip canimizi arttirmaliyiz Vit de 90 olduktan sonradan dex'e vermeniz en dogrusu olacaktir Str hic mi isine haylaz Kara Büyü'nün? Bağlı fakat fayda Kilic darbelerinizi öyle kullanmasaniz da str dönüstügünüz zaman verdiginiz hasari arttirir Lakin benim tercihim dex yönündedir Hem stamina'yi arttirir (sol dipteki sari bar), keza yerden daha hizli kalkmanizi saglar, hem daha az zarar görmenizi saglar, hem 34 tanede bir defans verir, keza de str değin olmasa da saldiriyi arttirir

Öğüt edilen stat dizilimi:

3 int, 1 vit,
Int 90 olduktan sonra; full vit,
Vit 90 olduktan daha sonra; full dex

Skiller

1 Karanlik Vurus: Karanlik vurus 7 saniyelik dolma süresiyle oyunun en hizli dolan skillerinden biridir (Yanlis hatirlamiyorsam ucan tilsim ile birinciligi paylasiyor) Ama saldiri gücü olarak Kara Büyü'nün en az etkili skilli oluyor malesef Lakin saldiri acigini dolum süresiyle dengeliyor Uzun menzilli, cok kisa dolum süresine sahip ve Kara Büyü'nün minimum saldiri gücüne sahip olmasina ragmen gayet tatminkar bir saldiriya sahip bir skilldir Yerinde büyü hizi bonuslariyla ard arda bile kullanabilirsiniz

2 Ates Vurus: Bilhassa kasarken ve savaslarda cok ise yarayan bir skilldir Alan skilli olmasi ve etrafindaki herkese esit vurmasi nedeniyle lonca savaslarinda cok etkili olabiliyor Bilhassa de Kara Sihir'nün Karanlik Koruma gibi bir skilli varken lonca savaslarinda ya da imparatorluk savaslarinda arbedenin arasina daldiginizda ansızın fazla düsmana büyük hasarlar verebilirsiniz Tek kötü yani ise vurmaniz icin rakibin yanina gitmeniz gerektigidir Genelde Karanlik Küre ile kiyaslanir fakat dolum sürelerine kadar bir oranlama yaparsak Küre'den daha pozitif zarar veriyor, vurus süresi Küre'den cok daha kisa (takla atana dek hücum yemezseniz sanslisiniz Küre'yi kullanirken), ve alan skilli Bütün bunlar göz önünde bulunduruldugunda Küre'den bir adim önde görünüyor fakat yan fakat Küre'nin de kendine göre avantajleri mevcut Bilhassa ben tek kasarim diyen Kara Sihir'ler icin en yerinde skil Ates Vurus'dur

3 Hayalet Vurus: Hayalet Vurus da Ates Vurus dek olmasa da bölge skilli sayilabilir Ayrica ilave olarak rakibi (ve etrafindakileri) yavaslatma bonusuna sahiptir ve skillin seviyesi yükseldikce yavaslatma sansi ve yavaslatma süresi de artar Karanlik Küre'den sonradan maksimum zarar veren skillidir Kara Büyü'nün Menzili Küre'ye ve Karanlik Vurus'a göre azıcık daha kisadir lakin yavaslatma özelligiyle bu acigi kapatiyor (Bilhassa master olduktan sonra görünüsü cok hos kendimce Sirf o yüzden master yapilabilir)

4 Karanlik Küre: Kara Büyü'nün en cok tartisilan skillerinden birisidir Acik ara en yüksek hasara sahip olan skillidir (Hatta oyunun en yüksek hasarli skillerinden birisidir) Ama dolum süresi cok uzundur Huysuz gibi vurus süresi de (takla atmasini hesaba katarsak) skillin kacmasina olasılık taniyabiliyor Bir tane Karanlik Küre kullanana kadar iki adet Hayalet Vurus ya da Ates Vurus kullanilabiliyor lakin Karanlik Küre'nin en büyük avantaji iki tane Ates Vurus kullanana kadar arada icilen pota müsade etmemesidir bir anda hp'yi götürür, tabiri caizse rakibi neye ugradigina sasirtir Bitirici darbedir Ayrica yüksek hasarlardan hoslanan arkadaslar icin birebirdir

5 Ates Hayaleti: Kara Büyü'yü kara büyü yapan skill bence Ates Hayaleti'dir Özellikle düellolar icin tasarlanmistir Cok cok yüksek zarar vermese de 2 saniye gibi kisa araliklarla vurdugu icin rakibinize sans tanimaz Herkesin mutlaka master yapmasi gereken bir skilldir (birincil 3 sira icerisinde master olmalidir) Fakat düello haricinde kime vurmasi gerektigini biz belirleyemedigimiz icin birazcık etkisiz kaliyor Hatta kasarken basimiza diger slotlari da cekebildigi icin bela bile olabiliyor gerçi vurus süresine kadar cok yüksek bir hasara sahip ve onsuz bir Kara Büyü düsünülemez

6 Karanlik Koruma: Bu skill de Kara Sihir'müzü baki kilan skilldir 1 puan verildiginde bile %30'un üzerinde bir hasar azalmasi meydana geliyor ancak onlarca defa hayatinizi kurtaracaktir bu skill Master yapilmadigi takdirde cok sp yiyor, en büyük dezavantaji bu Ama 1 puan verildigi takdirde bile size oyun baştan başa yetebilecek dek koruma sagliyor Master yapildigi takdirde kitap zorlugu cekmeyeceginiz icin kolaylikla grand master yapilabilir Bir skilli savunma yönünde gelistirip de atagini azaltmak istemeyenler Karanlik Koruma'ya 1 puan verip diger skiller üzerinde yogunlasabilirler

Dikkat: Bütün skillerinizi 17 puanda master yapmaniz hayati siklet tasir Birincil skillinizi zaten yasli kadinda beceri sifirlayarak 17 de master yapabilirsiniz fakat digerleri 17 de acilmazsa o skillin gözlem bandini bularak 16 puana düsürüp elimizde kalan 1 puani her yerde o skille vererek master yapmaya calismalisiniz Gözlem bandi da bulamazsaniz birazcık paraniza kiyip siteden skill sifirlama kagidi almanizi nasihat ederim Ileride pisman olabilirsiniz 19 veya 20 de acilan skilleriniz icin *
 
Üst Alt