İlk iki oyunuyla birlikte oyun tarihinin kült yapımları arasında gelen Half Life serisinin üçüncü ana oyunu büyük merakla bekleniyor Oyuncular bekliyor ve bekleyecek, ama Valve'ın bu işte pek gönlü yok gibi
Washington Post'a bir röportaj veren Valve'ın kurucusu Gabe Newell, eski günlerden söz etti Half Life serisinden multiplayer tarzına yönelme dönemini anlatan Newell, Steam'in ilk günlerine kadar değindi Firmanın sürekli uzun vadeli kararlar aldığını vurgulayan Gabe Newell'ın açıklamaları şöyle,
20 kişilik bir stüdyoyla oyun gelişimine başladığımızda senaryo odaklı oyunlara yönelen bir firmaydık İlk oyunun başarısından sonra her sene yeni bir Half Life çıkaran şirket olabilirdik fakat başka şeylere yönelmek istedik Half Life'ı çıkardık, sonrasında ise o dönemlerde açısından popüler olan multiplayer oyunu olmamasına rağmen multiplayer oyunlarını geliştirmek istedik
Ondan sonra Steam fikri ortaya çıktı, Steam'i geliştirdik İlk dönemlerde Steam'in çok kötü bir fikir olduğunu düşünen kişi sayısı oldukça fazlaydı Ancak böyle düşünen kişiler, Steam ekibinin zamanla neler yapabileceğini düşünememişti Gelen yorumlar, 'Zamanınızı boşa harcıyorsunuz Steam'le vaktinizi boşa harcayacağınıza Half Life 2'yi geliştirin' tarzındaydı
O dönem için bakarsak, gerçekten güzel fikirmiş değil mi?