Son Konu

P&G Beauty 2011 yaz makyaj modası

bilgiliadam

Yeni Üye
Katılım
16 Ağu 2017
Mesajlar
1,516,397
Tepkime
26
Puanları
48
Credits
-6
Geri Bildirim : 0 / 0 / 0
P&G Beauty 2011 yaz makyaj modası 2011 yaz makyaj modası P&G Beauty, makyaj, 2011, 2011 yaz makyajı, yaz makyaj modası, trendleri ve daha niceleri burada arkadaşlar 1548673850 1548673850 pgbeauty2011yazmakyajmodasi5c4ee33ee5217pgbeauty2011yazmakyajmodasi5c4ee33ee5217 pgbeauty2011yazmakyajmodasi5c4ee33ee5217 2011 yaz makyaj modasında, yüz hatlarını vurgulayan, metalik renkler ve kırmızı dudaklar oldukça moda Melek'ler Max Factor Global Kreatif Tasarım Direktörü makyaj uzmanı Pat McGrath, milletlerarası çaptaki kreatif gücünü kanıtlayarak, tasarımcılarla birlikte modanın başkentlerinde her mevsimin favori makyaj tarzlarını oluşturuyor New York’tan Londra’ya, Milano’dan Paris’e kadar Pat’in vizyoner stili, olağanüstü doğal bir yüzden yoğun bir teatralliğe kadar uzanan büyüleyici görüntüler dünyasını keşfediyor McGrath’ın çalışmaları her sezon Balenciaga, Dior, Lanvin, Prada, Gucci, Louis Vuitton ve Miu Miu gibi büyük markaların defilelerinde sergileniyor 1548673850 1548673850 pgbeauty2011yazmakyajmodasi5c4ee33eedd7bpgbeauty2011yazmakyajmodasi5c4ee33eedd7b pgbeauty2011yazmakyajmodasi5c4ee33eedd7b Kırmızı ve Alımlılık Dudak Boyası birkaç sezondur önemli bir geri dönüş yapmıştı ama İlkbahar Yaz 2011 sezonunda, cazibenin bir simgesi olarak rujun önemi zirveye ulaşıyor “Bu sezon dudaklar çoğunlukla kırmızı diyor Pat, “Fuşyadan şarap rengine, mat kadifeden süper parlak cilalara kadar… Kırmızı dudaklar bu sezon son derece çekici makyajlara dönüşün kayda değer özelliklerinden birini oluşturuyor Givenchy’de parlatılmış mat kadife akik rengi; Miu Miu’da asi bir karmen kırmızısı; Viktor & Rolf’ta aydınlık kırmızı; Twenty&Twelve’de biber kırmızısı ve Dior’da ise çarpıcı posta kutusu kırmızısı ortaya çıkıyor 1548673850 1548673850 pgbeauty2011yazmakyajmodasi5c4ee33f5d8fepgbeauty2011yazmakyajmodasi5c4ee33f5d8fe pgbeauty2011yazmakyajmodasi5c4ee33f5d8fe Değerli Metaller Yüzün asıl hatlarının vurgulanması için metalik dokuların yansıtıcı ışığı ve metalik renklerin pırıltısı, 2011 İlkbahar Yaz makyaj trendlerinin esas özelliği Bunlardan en göze çarpanı, Pat’in Prada’da geçmişten esintiler taşıyan saç görüntüsüne modern bir öğe katmak üzere kirpik çizgisinden kaş kemiğine dek yaptığı metalik gümüş renkte göz makyajıydı ‘Maskülen’ kaşlarla cesur bir şekilde çevrelenmesi ve dudak renginin bütün bütün yok edilmesiyle birlikte ortaya çıkan tesir çarpıcı ve moderndi Anna Sui’de, altın yaldızlı göz kapakları (ve bununla uyumlu tırnaklar) parlak kızlardan oluşan rüya gibi bir gösterme yarattı Pat, “Anna’nın ilham kaynağı, Terrence Malick’in Teksas’daki çiftliklerde geçen filmi Days of Heaven’dı dedi En ince detayda metalik renk kullanımı ise Pat’in kaşları önce ağartıp sonra tüm göz kapağına grimsi füme bir metalik ton uygulayarak ve kirpikleri uzun ve sivri dış görünüş veren siyah maskarayla belirginleştirerek modellere ‘öteki dünyadan gelmiş’ gibi bir hava kattığı Valentino’da görüldü 1548673850 1548673850 pgbeauty2011yazmakyajmodasi5c4ee33f654d0pgbeauty2011yazmakyajmodasi5c4ee33f654d0 pgbeauty2011yazmakyajmodasi5c4ee33f654d0 id Maskülen ve Feminen Birbirine zıt trendler tekrar değişime açık bir denge kuruyor Bir yanda kadınsılık ortaya çıkarılırken diğer yanda kadının gücü, daha erkeksi bir idealin yaratılması yoluyla sergileniyor Balenciaga’da kadın ve erkek özelliklerinin bağlı yanlamasına getirilmesiyle cüretkâr bir cinsellik ortaya çıkarken Givenchy’de erkeksilik, Prada’da düz kaşlar (keman kaşın kadınsılığı ortadan kalkıyor) görülüyor ve bunlar Nina Ricci’nin ultra dişi kızları, Dolce &Gabbana’nın parti güzelleri ve Nina Ricci’nin saf, temiz kızlarıyla zıtlık oluşturuyor Maskülen Pat, “Balenciaga için, ‘kızlar’ ile ‘oğlan çocuğu görünümlü kızları’ birbirinden dağıtmak için gözlerde koyu kahverengi tonlarında yoğun renkli boyalar kullanarak renk ekliyorduk dedi Netice, tonlamalarla elmacık kemikleri sertleştirilmiş daha şekilli bir yüzdü Givenchy’de androjen etkisi, gotik tarzda bir anemik beniz ve göz çevresindeki orta kahve tonlarıyla yaratıldı Belirleyici bir detay olarak koyu kırmızı dudaklar, görünümdeki çarpıcı sertliği güçlendirdi Prada’da, her zamanki feminen kavis olmadan düz uzanan kaşlar, erkeksi kısa saç tarzlarını tamamlayan maskülen bir dokunuş kattı Feminen Bu sezonun feminenliği, bulanık hatlarda ve yumuşak pastel renklerde: Nina Ricci’de Pat’in ‘fazla kadın’ olarak tanımladığı füme kırmızımsı pembe gözler ve fidan gibi kavisli kaşlı kızlar; Anna Sui’de narin taşra kızları; D&G’de hepsi çok hoş ciltlere ve ısırılmış dudaklara sahip güzel ‘bahçe partisi kızları’; Calvin Klein’da her özelliğin hafifçe güçlendirildiği ince ve kadınca bir kusursuzluk 1548673850 1548673850 pgbeauty2011yazmakyajmodasi5c4ee33f6c331pgbeauty2011yazmakyajmodasi5c4ee33f6c331 pgbeauty2011yazmakyajmodasi5c4ee33f6c331 Minimal ve Maksimal Bu sezonda aşırılıklar ve zıtlıklar öne çıkıyor Karşıt görünümlerin demokratik buluşması, her estetiğe yerinde bir stil olmasını olası kılıyor Minimalist yaklaşım Dolce &Gabbana, Bottega Veneta ve Stella McCartney’de uyarı çekerken, bunun zıttı maksimal yaklaşma Galliano, YSL ve Louis Vuitton’da göz doldurdu Minimal Calvin Klein’da ‘süper minimal’ teşebbüs, monoton deri rengi, çıplak dudaklar ve fırçalanmış kaşların yanı sıra çok dinç bir şekilde belirginleştirilmiş kirpikler anlamına geliyordu Stella McCartney için Pat’e kadar ‘herzamanki Stella kadını’ hafif nemli bir cilt, hafif kızarmış yanaklar ve koyu tonlardaki kaşlar ile açıklama ediliyordu 1548673850 1548673850 pgbeauty2011yazmakyajmodasi5c4ee33f725f1pgbeauty2011yazmakyajmodasi5c4ee33f725f1 pgbeauty2011yazmakyajmodasi5c4ee33f725f1 Maksimal Makyaja maksimal yaklaşımın coşkusunu dağıtılmış defilelerde sergileyen Pat, bunlardan bilhassa John Galliano defilesini “Bütün bir çılgınlıktı ve her kızın makyajı diğer bir yöntemle yapılmıştı’ diye anlatıyor Aşırılık Miu Miu’da da fazla belirgindi ve Pat orada gözleri siyah sürmeler ve sahte kirpiklerle “aşırı yüklemişti ve ağır kırmızı dudaklar “beni ayrım edin derken defilede sergilenen şöhret ve şöhret havasına uygundu Louis Vuitton’da kırmızıyı limitlerine ulaştıran Pat, bordo gölgeli gözler ve parlatılmış kırmızı dudaklar kullandığı bu görünümü ‘dekadan(çökmüş) ve varlıklı’ diye tanımlıyordu xfUid71548673850 xfUid71548673850 pgbeauty2011yazmakyajmodasi5c4ee33f78685pgbeauty2011yazmakyajmodasi5c4ee33f78685 pgbeauty2011yazmakyajmodasi5c4ee33f78685 Renk ve Tazelik Rengin gücü 2011 İlkbahar Yaz sezonunda baştan keşfedildi; üstelik sadece kıyafetlerde yok Şayet iyimserliğin bir dışavurumu ya da büyük muhtemelen kış sezonunun karanlık ve nötr paletine bir tepki olarak makyaj da ‘teknikolor’ hale geldi Dior’da, yaprak yeşili, süt mavisi, şeker pembesi, turuncu ve limon sarısından oluşan bir renk paleti ile her modelde farklı renk göz farına alev kırmızısı renkte dudakların eşlik ettiği ‘Güney Pasifik’ tropikal teması etkin oldu Pat’in ahududunun tek bir tonunu kullanarak yarattığı ‘renkli füme göz’ün Nina Ricci’ye kattığı fazla feminen görüntü, rengin dönüştürücü gücünün kanıtı oldu Göz çevresi, daha alçak göz kapağının aşağısına da yayılacak şekilde kirpik çizgisinden kaş kemiğine (kaşlar ağartıldı) dek boyanarak renklendirildi ‘Tavşan gözü’ görüntüsünü engellemek için mutlaka göz kapaklarıyla far aralarında bir hudut oluşturacak şekilde siyah göz kalemi ve maskara kullanıldı Dudaklarda renksiz bir parlatıcı kullanılırken, elmacık kemiklerine hafif şekilde yerinde bir ağaççileği tonu uygulandı  
 
Üst Alt