Artık Unreal Engine geliştiricilerinin oyunlarına DLSS ve Reflex teknolojilerini entegre etmeleri artık daha kolay hale gelecek ve DLSS teknolojisi çeşitli yaratıcı uygulamaların performansını artırmak için faal olarak kullanılabilecek.
Rainbow Six Siege’e Hedefleme Güncellemesi Geliyor
Neredeyse tüm sporlarda hakikat donanımın kullanılması, rakiplerin tam potansiyellerine ulaşmalarına yardımcı olabilir. Rekabetçi oyunlarda, daha uygun GPU’lara, ekranlara, bilgisayar donanımlarına ve uygun yazılımlara sahip olmanın, oyunlarda vefat ve ömür ortasındaki farkı yaratabilecek en değerli faktörlerden biri olduğu bilinen bir gerçektir. GeForce 10 Serisi ve daha yeni bir ekran kartına sahip Rainbow Six Siege oyuncuları artık genel test sunucusunu indirebilir, Vulkan sürümünü çalıştırabilir ve oyuna başlamadan evvel NVIDIA Reflex’i deneyebilir. Bunun için oyuncuların ekran seçenekleri menüsünden NVIDIA Reflex Düşük Gecikme Modu’nu etkinleştirmeleri kâfi.
Rekabetçi oyunlarda nişan alırken bir milisaniyelik gecikme oyunu kazanmak ya da kaybetmek ortasındaki farkı yaratabilir. Bu nedenle, sistem gecikmesini azaltmak Rainbow Six Siege oyuncuları için büyük bir ehemmiyet taşıyor. NVIDIA Reflex ile oyunlardaki sistem gecikmesi kıymetli ölçüde azalıyor. Bu da nişan almayı ve bilgisayarın cevap suratını artırmayı kolaylaştırıyor.
NVIDIA, rekabetçi oyuncuların uçtan uca sistem gecikmesini ölçmelerine ve optimize etmelerine yardımcı olmak için NVIDIA Reflex Latency Analyzer‘ı oluşturdu. NVIDIA Reflex Latency Analyzer monitörlerde ve farelerde yerleşik olarak bulunan donanım ve yazılımı kullanarak sistem gecikmesinin artık kolay kolay ölçümlenilebilmesine ve böylelikle heyetimin en uygun cevap mühleti için optimize edilmesine imkan tanır. NVIDIA ayrıyeten ASUS ROG SWIFT 360Hz PG259QNR ekranın artık piyasada mevcut olduğunu ve MSI Clutch GM41 oyun faresinin Reflex Latency Analyzer eser ailesine katıldığını duyurdu.
Nioh 2: The Complete Edition ve Mount & Blade II: Bannerlord Daha da Hızlandı!
Nioh 2: The Complete Edition ve Mount & Blade II: Bannerlord, NVIDIA DLSS teknolojisini destekleyen oyunlar listesine katılıyor. Nioh 2’de DLSS teknolojisinin aktifleştirilmesi kare suratlarını %58’e kadar hızlandırabiliyor ve GeForce RTX oyuncularının 60 FPS’nin üzerinde Nioh 2 oyununun keyfini çıkarmasını sağlıyor. Mount & Blade II: Bannerlord’ta ise NVIDIA DLSS, 4K’da performansı %50’ye kadar hızlandırabiliyor ve oyunun GeForce RTX GPU’larında 60 FPS’nin üzerine ulaşmasına imkan tanıyor.
UE4 oyun tasarımcılarının NVIDIA DLSS ve Reflex teknolojisini oyunlara eklemeleri kolaylaştı
Oyun geliştiricilerinin, tasarladıkları oyunların en tanınan oyunlarda kullanılan ileri teknolojilerle düzeylerini arttırmaları artık çok daha kolay hale geldi. Unreal Engine 4 (UE4) geliştiricileri artık Unreal Engine 4.26 için bir eklenti olarak DLSS teknolojisine erişebiliyorlar. Ayrıyeten, NVIDIA Reflex artık UE4’ün ana sınırlarında bir özellik olarak mevcut. Dizayncılar artık Reflex Düşük Gecikme Modu’nu oyunlarına basitçe ekleyebilecekler. Ayrıyeten artık tüm Unreal Engine dizayncıları, UE4 entegrasyonu sayesinde birebir teknolojileri oyunlarda basitçe kullanabilecekler.
Dünyaca Ünlü Stüdyolar, yapay zekayla hızlandırılmış performans artışı için NVIDIA DLSS teknolojisini destekliyor
Artık DLSS teknolojisi yalnızca oyuncuların yararlanabilecekleri bir teknoloji olarak kalmayacak. İçerik üreticiler ve yaratıcı meslek sahipleri bu teknolojiyi sanal yapım, mimari görselleştirme, animasyonlar, eser tasarımı, simülasyonlar ve bilgi üretimi dahil olmak üzere her türlü iş akışını geliştirmek için de kullanılabilecek. 51 World, Goodbye Kansas Studios, Hyundai Motors, Lucasfilm’s Industrial Light & Magic (ILM), Orca Studios, Surreal Sinema Productions üzere önde gelen stüdyolar performanslarını artırmak ve yaratıcı vizyonlarını gerçekleştirmek için DLSS teknolojisinden yararlanıyor.