NVIDIA, The Lord of the Rings: Gollum ve SteelRising'in PC platformunda Ray Tracing (Işın izleme) efektlerine sahip olacağını duyurdu. Ayrıyeten bu oyunların her ikisi de Deep Learning Harika Sampling (Derin öğrenme dayanaklı harika örnekleme) teknolojisini (DLSS olarak da bilinir) destekleyecek.
NVIDIA'nın belirttiğine göre The Lord of the Rings: Gollum, oyun içinde daha gerçekçi yansımayı ve daha gerçekçi gölgelendirmeyi sunmak için Işın İzleme teknolojisini kullanacak. SteelRising'in ise sadece Işın İzleme dayanaklı yansımalara sahip olacağı belirtiliyor.
The Lord of the Rings: Gollum, saklılık temalı kıssa odaklı bir aksiyon macera oyunu olarak karşımıza çıkacak. Oyuncular, Gollum olarak tehlikeli bir seyahate çıkacak. Gollum ile tırmanabilecek, sıçrayabilecek, tehlikeleri aşabilecek ve bâtın bilinmeyen ilerleyebileceksiniz.
SteelRising'de ise oyuncular Aegis rolünü üstlenecek ve oyun aksiyon rol yapma öğelerini bünyesinde barındıracak. Siz, Clockwork King'in hizmetinde bir mühendis olan Vaucanson tarafından yapılmış bir şahesersiniz. Oyuncular, Aegis'i oyun biçimlerine nazaran uyarlayabilecek ve ölümcül bir makineye dönüştürebilecek.
The Lord of the Rings: Gollum, 1 Eylül'de PlayStation 5, Xbox Series, PlayStation 4, Xbox One ve Steam üzerinden PC için çıkış yapacak. 2022'de ise Switch konsolları için piyasaya sürülecek.
Steelrising ise 8 Eylül'de PlayStation 5, Xbox Series ve Steam, Epic Games Store ve GOG üzerinden PC için çıkış yapacak.