Son Konu

Ünlü oyun stüdyosu, 53 milyon dolarlık projeyi iptal etti!

seocu

Yeni Üye
Katılım
9 Ocak 2022
Mesajlar
153,414
Tepkime
0
Puanları
36
Yaş
35
Credits
0
Geri Bildirim : 0 / 0 / 0
take-two-53-milyon-dolarlik-projeyi-iptal-etti.jpg



Take-Two bugün yatırımcılarla bir görüşme düzenledi. Bu bağlamda 53 milyon dolarlık bir projeyi iptal ettiğini açıkladı. Bazı kaynaklar yapımın Hangar 13 tarafından geliştirilen Volt adında bir oyun olduğunu belirtti. Bunun yanı sıra Destiny adlı oyundan ilham aldığı ve üçüncü şahıs aksiyon oyunu olacağı söylendi.

Stüdyodaki bazı geliştiriciler iptal kararını şaşkınlıkla karşıladı. Bu noktada olası bir işten çıkarma şüpheleri de oluşmaya başladı. Bloomberg tarafından belirtildiği üzere Volt, 2017 yılından beri geliştirme sürecinde yer alıyordu. Kaynaklar, üç oyunculu co-op oyunun bir benzersiz yönünü açıkladı. Bu noktada stüdyonun düşmanların bir araya gelerek daha zorlu düşmanları oluşturduğu bir teknoloji kullandıklarını söyledi.

2K Games, Hangar 13’e güvence verdi


Hangar 13 stüdyo başkanı ve kurucusu Haden Blackman, personele bir e-postada birtakım bilgileri iletti. Bu bilgiler ise şu şekilde: “Bunun şok etkisi yaratacağını biliyorum, ama önce benden duymanı ve bağlam sağlamanı istedim. Hangar 13 çalışanlarının hem H13’te hem de etiket genelinde geliştirme aşamasındaki diğer oyunlar üzerinde çalışması için birçok fırsat olduğundan eminiz. 2K ayrıca şirketin kritik ve ticari bir başarı sağlayabileceğine inandığına ve yakın gelecekteki projeleri geliştirmeye başlayacağımıza dair bana güvence verdi.”
take-two-53-milyon-dolarlik-projeyi-iptal-etti-1.jpg
Projenin iptali 200 kişiyi etkiledi

Volt ismiyle başlanan proje aslında Voltron‘dan geliyor. Çünkü yapım içerisinde aksiyon, tank, şifacı, DPS rolleri ve çok sayıda geçiş ile arcadey yer alıyor. Kaynaklar, projenin iptalinin yaklaşık 200 kişiyi etkilediğini iletti.

Take-Two, Mafia 3 oyunundan istediği başarıyı alamadı

Hangar 13, 2014 yılında 2K Games tarafından kuruldu. Bir yıl sonra da Mafia 3 oyununu duyurdu. Yapım 2016 yılında piyasaya çıktı. Ancak ana şirket Take-Two umduğu Metacritic puanına ya da satış rakamlarına ulaşamadı. Stüdyo hedefini Mafia 4‘e çevirmişti, ancak bu planlar iptal oldu. Bunun yerine 2018 yılında Rhapsody adlı yeni bir IP üzerinde çalışmaya başladı. Bu proje de hiçbir zaman gerçekleşmedi. Baktığımızda günümüzde Rhapsody’nin Volt‘a dönüştüğünü görüyoruz.
take-two-53-milyon-dolarlik-projeyi-iptal-etti-2.jpg
Bu olayların ardından stüdyo 2017 ve 2018 yıllarında işten çıkarmalar yaşadı. Stüdyonun geleceğini tartışmak için Perşembe günü bir toplantı ayarlandı. Geliştiricilerin büyük bir kısmı şu anda pandemi nedeniyle uzaktan çalışıyor.

Sizler Hangar 13 ve Take-Two hakkında ne düşünüyorsunuz? Fikirlerinizi yorumlar kısmından belirtmeyi unutmayın!
 
Üst Alt