GÖBEK NASIL ERİR? GÖBEK YAĞI ERİTME YÖNTEMLERİ NELERDİR?

Göbek yağı eritmek birçok kişi için oldukça zordur. Göbekte zamanla oluşan yağlar, kurtulması zor yağlardandır. Yediklerinize dikkat ederek, spor yaparak aslında göbek yağlarını eritmenin zor olmadığını ve kolayca göbek yağlarından kurtulabileceğinizi fark edeceksiniz. Peki kafanızdaki sorular şu şekilde mi: Göbek yağını eritmek için neler yapılabilir? Göbek yağı eritme yöntemleri nelerdir? Göbek nasıl erir?


GÖBEK YAĞLARINI ERİTMEK İÇİN ALTIN ÖNERİLER!
Fazla kilolardan birçok kişi rahatsız olur. Özellikle göbek yada basenlerdeki fazla kilolar bayanları rahatsız eder. Günümüzde göbekteki yağlarından erkeklerde rahatsız olmaktadır. Bel ve göbekte bulunan yağlar aynı zamanda kilo vermesi zor olan yağlardır. Fazla kiloların, vücutta biriken yağların sağlığa da olumsuz etkileri bulunmaktadır. Sadece güzel görünen bir vücuda kavuşmak için değil, daha sağlıklı bir yaşam sürmek için de fazla kiloların yada vücuttaki yağların atılması gerekiyor. Vücuttaki fazla yağlar kalp hastalıkları, felç geçirme riski, şeker hastalığı, prostat ve meme kanserlerine yakalanma riskini de arttırabilir. Yediklerimize dikkat ederek ve spor yaparak göbek yağlarını eritmek mümkündür.

  • PROTEİN AĞIRLIKLI BESLENİN!
Göbek yağlarını eritmek beslenme şeklinin düzenlenmesiyle doğru orantılıdır. Karbonhidrat yoğunluğu yüksek besinler yerine protein ağırlığı yüksek besinler tercih edilmelidir. Protein ağırlıklı beslenmek kolayca kilo vermeye de yardım eder. Ayrıca uzun süre tok tutucu özelliği vardır. Protein kaynağı olan özellikle yumurta, balık ve süt ürünlerini sık sık tüketmelisiniz. Böylece uzun süre tok kalacaksınız ve daha fazla yemek yemek istemeyeceksiniz. Bu sayede hem kilo vermeniz hızlanacak hemde göbek yağlarının erimesi için bir fırsat yakalamış olacaksınız. Tabii sadece bir gün bu şekilde beslenmek değil, genel olarak beslenme düzeninizi bu şekilde ayarlamalısınız.

  • LİF AÇISINDAN ZENGİN BESİNLERİ TERCİH EDİN!
Göbek yağlarından kurtulmak için biraz önce belirttiğimiz gibi protein ağırlıklı beslenmenin yanında lif açısından zengin besinler de tercih edilmelidir. Özellikle sebzelerin lif ağırlıkları yüksektir. Mevsimine göre sebzeleri mutlaka tüketin. Yazın gelmesiyle birlikte şu sıralar taze fasulye, patlıcan, biber, kabak, semizotu gibi sebzeleri bol bol tüketebilirsiniz.

  • AZ AMA SIK YEYİN!
Birçok diyette az ama sık sık yemek kilo vermeyi hızlandırmaya yardım eder. Öğünlerde fazla yemek yemektense öğün aralarında az az, kilo aldırmayan yiyeceklerden atıştırmak göbek yağlarının erimesine fayda sağlar. Gün içinde iştahınızı frenlemek için öğün aralarında kalorisi az ve tok tutan yiyeceklerden tüketin. Leblebi, badem gibi kuru yemişler yada elma, armut gibi meyvelerden gün içinden tüketebilirsiniz. Bu şekilde fazla yemek yemeden göbek yağlarını eritebilirsiniz.
 

Yorumlar

Üst