Son Konu

Rockstar Games İpleri Eline Aldı: GTA: The Trilogy - Definitive Edition 1.03 Yamasıyla Düzeltilen 13 Hata

dagcı

Yeni Üye
Katılım
9 Ocak 2022
Mesajlar
152,900
Tepkime
0
Puanları
36
Yaş
68
Credits
0
Geri Bildirim : 0 / 0 / 0
s-6421a4b1f3e309d9c036111a35c049f83fe24308.jpg


GTA: The Trilogy - Definitive Edition Cyberpunk 2077'yi aratmayan hataları ve problemli performansıyla birçok oyuncunun eleştirilerine neden olmuş ve Rockstar Games'e olan güveni büyük oranda sarsmıştı. Geçtiğimiz haftalarda çıkan üç yenilenmiş sürüm bugün birçok platformda yeni güncellemeler aldı.

Rockstar Games ipleri eline alarak 1.03 yamasını yayımladı ve Definitive Edition üçlemesindeki birçok problemi çözmeye başladı. İşte yeni yamayla beraber düzeltilen 13 hata...


1. Üç oyunda da yer alan onlarca yazım hatası düzeltildi.




Yapay zekanın harfleri yanlış okuması sebebiyle oluşan onlarca yazım hatası üç oyunda da gülünç duruma sebep olmuştu. Gerçekçiliği büyük oranda zedeleyen yazım hataları yeni yamayla düzeltildi.

2. GTA: San Andreas'daki görüş mesafesi iyileştirildi.



GTA: San Andreas haritasının olduğundan çok daha küçük gözükmesine sebep olan sis yokluğu ve görüş mesafesi iyileştirildi. Oyunda artık belirli bir yükseklikten sonra sis ve bulutlar olacak.

3. Sinematik kamera modu geri döndü.



GTA'yı GTA yapan sinematik kamera modu yeni sürümlerde bulunmuyordu. 1.03 güncellemesi sinematik modu geri getirdi.

4. Görev kaydını engelleyen hatalar kısmen çözüldü.



Görevleri kaydetmeyi engelleyen ve birçok oyuncunun sinirini bozan kayıt hatası kısmen çözüldü.

5. GTA: San Andreas'daki görünmez köprü hatası düzeltildi.



Definitive Edition'un en popüler hatalarından biri olan görünmez köprü hatası yeni yamayla beraber ortadan kaldırıldı. Köprü yeni yamada tekrar görülebilir olacak.

6. Görev başarısız ekranında oluşan kontrolcü sorunları iyileştirildi.



Görevin başarısız olması halinde kontrolcü zaman zaman işlevini kaybediyor ve oyuncular ekrandaki butonlarla etkileşime geçemiyordu. Bu hata da yeni yamayla beraber çözüldü.

7. İç mekanlardan dışarı çıkınca yaşanan çökme sorunları çözüldü.



Özellikle Xbox One'da yaşanan iç mekanlardan dışarı çıkınca oluşan çökmeler kısmen çözüldü. Mekan değişiklikleri oyunun yavaş çalışmasına neden oluyor ve performans hataları oyun deneyimini büyük oranda baltalıyordu.

8. Dükkan tabelalarındaki animasyonlar iyileştirildi.



Dönmeyen tabelalar, şekilsiz dekorasyonlar ve çeşitli hatalar düzeltildi. Örneğin Burger Shot tabelası orijinal oyunda olduğu gibi dönüyor.

9. Retina Yakan Yağmur Efekti İyileştirildi, İç Mekanlardaki Yağmur Efektleri Kaldırıldı



Yağmur efekti tüm görüş açısını kaplıyor ve beyaz çizgiler oyunu oynanmaz hale getiriyordu. Efekt iyileştirildi ve iç mekanlarda da devam eden yağmur efekti kaldırıldı.

10. Üç sürümde de performans iyileştirmeleri yapıldı.



Oyun hem konsollarda hem de PC platformunda performans iyileştirmeleri aldı. Nintendo Switch sürümü için güncelleme duyurusunun birkaç gün sonra geleceği tahmin ediliyor.

11. 100'ün üzerinde hata çözüldü.



Eşyaların ve araçların birbirinin içine geçmesine neden olan birçok hata çözüldü.

12. CJ'in yüzünün ekranı kaplamasına neden olan hata çözüldü.



CJ'in araç sürerken oluşan ekran kaplama hatası çözüldü. Hydra sürerken de yaşanan bu problem yeni yamayla beraber ortadan kaldırıldı.

13. Paramedik görevlerini yapmayı engelleyen hatalar çözüldü.



GTA: San Andreas'ta Vigilante, GTA: Vice City'de ise paramedik görevlerinde yaşanan arayüz hataları iyileştirildi. Oyunu %100 tamamlamak isteyen oyuncular rahat bir nefes alacak.
 
Üst Alt