Son Konu

VALORANT 2.09 Yama Notları Belli Oldu! Yeni Mod ve Birçok Değişiklik Oyuna Eklendi!

morfeus

Yeni Üye
Katılım
12 Kas 2021
Mesajlar
378,918
Tepkime
0
Puanları
36
Yaş
45
Konum
Rusya
Credits
0
Geri Bildirim : 0 / 0 / 0
s-4087f62f4f060597eb7c380dd5373cff8a514a01.jpg


VALORANT 2.09 yama notları aşikâr oldu. Yeni yamaya nazaran oyuna yeni bir mod gelecek. Ayrıyeten Viper'a da bir güncelleme geldi.
Kaynak: ...

CASUS GÜNCELLEMELERİ




VIPER

Zehir yeteneğini ince ayardan geçirirken, dumanına yönelik oynanış stratejisinin derinliğini arttırmak ve Viper'a sağladığı genel faydayı korumak istedik. En son değişiklikten önce düşmanlar dumanı umursamadan içinden geçip gidiyordu, lakin anında 50 çürüme ekledikten sonra bunun büsbütün aksi tarafta sonuçları olduğunu gördük zira oyuncular artık her ne değerine olursa olsun dumandan kaçıyor.

Aşağıdaki değişiklikle birlikte, rakiplerin gerçek uyum ve yetenek kullanımıyla dumanın içinden geçmeyi göze alabileceği bir dengeyi tutturmayı umuyoruz. Viper oyuncuları artık her daim bir adım önde olmaya ve düşmanın onun yeteneklerine nazaran yaptığı planlara karşılık vermeye odaklanmalı.

Bu düzenleme ve silahlarımızın mermi hasarı eşiğiyle birlikte, iki taraf da tam ekipmanlıyken çürüme tesirinin gücünü mümkün olan en üst seviyeye getiriyoruz. Ancak 50 ani çürüme hasarı verdiği durumda Marshal'la tek atışta öldürme kombinasyonu yahut tabanca savaşlarında fazla güçlü olması üzere çok tesirlerini kaldırdık.

Zehir (Pasif)
  • Viper'ın dumanından yahut Zehir Perdesi'nden geçerken uygulanan çürüme tesiri azaldı: 50 >>> 30
VALORANT'a yeni gelen modun ayrıntılarını aşağıdaki haberden okuyabilirsiniz.

HARİTA GÜNCELLEMELERİ



Breeze

  • Orta'daki ahşap kapıların ve A Bölgesi'ndeki metal kapıların üstündeki boşluklar kapatıldı.

  • Farklı pozisyonlarda oyuncu modellerinin çarpışması uygunlaştırıldı.
  • OYUN SİSTEMİ GÜNCELLEMELERİ

  • Turnuva modundaki özel oyunlara taktiksel mola özelliği eklendi.

  • - eKarşılaşma başına, her grup iki kez taktiksel mola alabilir.

  • - Taktiksel molalar 60 saniye sürer.

  • - Taktiksel molalarda, mola mühletince oyundaki tüm oyuncu hareketleri engellenir.

  • - Teknik bahislerle ilgili mola almak için standart Müsabaka Sayacını Duraklat seçeneği kullanılabilir.

  • Gözlemciler için mermi izi ve merminin isabet etme tesirinin görsel senkronizasyonu düzeltildi.

  • - Bu, espor izleme tecrübesi sırasında bir oyuncunun daha mermi ona ulaşmadan ölmüş üzere görünmesinin önüne geçmeli.

  • Gözlemciler için, haritaya yerleştirilen yeteneklerin küçük harita simgeleri ilişkin oldukları kadronun renklerinde görünecek halde düzenlendi.

  • Oyuncu mühimmatı arayüzünde oyuncu isimleri ilişkin oldukları ekibin renklerinde görünecek formda düzenlendi.

  • Özel oyunlarda ezkaza basılmasına mani olmak amacıyla Oyun Sonu Evresi ve Müsabaka Sayacını Duraklat seçenekleri ortasındaki boşluk arttırıldı.

  • Yüksek gecikme durumlarında halatla üst çıkma hissiyatı uygunlaştırıldı.

  • Müsabakalardaki kullanıcı arayüzünde performans iyileştirmeleri yapıldı.
YANILGILAR

Casuslar

  • Yerleştirilen casus yetenekleri gözlemciler için kadro renkleriyle görünecek.

  • Astra'nın Yıldız Bulutu yeteneğinin tam ortaya çıktığında bir ölçü yanlış konumlanmasına sebep olan yanılgı giderildi.

  • Sova'nın Baykuş Dron'unun kanatlarına isabet eden mermilerin yanlış pozisyonlarda görünmesine sebep olan yanılgı giderildi.

  • Mevt bildirimlerinde kimi casusların yeteneklerinin hasar simgelerinin yanlış görünmesine sebep olan yanılgı giderildi.

  • Killjoy'un Nanosürü'sünün kullanılır kullanılmaz öldürüldüğünde sesinin ansızın kesilmesine sebep olan yanılgı giderildi.

  • Skye'ın İzsürenleri'nin kaç düşmanı etkilediğinin çatışma raporunda görünmemesine sebep olan kusur giderildi.

  • Omen artık Gölgelerin İçinden'i kullanırken Spike'ı yahut silahlarını düşüremeyecek.

  • Killjoy'un Alarm Botu'nun görünmezken parıldayan görsel efektleri tetiklemesine sebep olan yanılgı giderildi.
Oyun Sistemleri

  • Küre alma tuşuna daima basarak silahların anında şarjör değiştirmesini sağlayan kusur giderildi.

  • -  Bizi bu problemden burada haberdar ettiğiniz için teşekkürler!

  • Sesin 5 dB düşmesine sebep olan bir kusur giderildi.
Silahlar
  • Silahlı çatışmalarda birinci şahısta kar efektlerinin görünmesine sebep olan az yanılgı giderildi.
Breeze Map

  • Haritanın farklı yerlerindeki açıklar kapatıldı.

  • Oyuncuların Breeze'de (veya Ascent'te) kendilerini Sage'in duvarıyla mekanik kapıların ortasına sıkıştırabilmelerine sebep olan yanılgı giderildi
Rekabet Modu

  • Oyuncuların liderlik tablosundaki kademesinin Kısım Kademesi Rozeti'nde görünmemesine sebep olan kusur giderildi.

  • Liderlik tablosunda evvelki kısımlardaki kademe puanı eşiğinin görünmesine sebep olan yanılgı giderildi.

  • - Bundan sonra sadece geçerli kısmın kademe puanı eşiği çubuğu görünmeli.
 
Üst Alt